BBC News - World............

lørdag den 24. december 2011

Hovedpine åhhh naeei

Denne fuking hovedpine Casssssper, ved du ikke hvad man kan gøre ved den ??!!!
Peter prøv at gå i Mat-as og spørg Eva hun arbejder jo der !!!?!

Nå jo, det gør jeg lige, ses, forresten hvad har du af videoer i aften ??
Ja vi snakkede jo igår at NU GIDER VI IKKE AT SE SCREEEAM IGEN IGEN, så det bliver " Fantorino in Buseness " !!

(MAT-AS)....DING DONG, god dag hvad kan jeg gøre for dig ?!!!
Ahem, er Eva der ikke ?!!!
Eva ?!!
Ja Eva What ?!!
Nåå Evaaa, jo hun er lige bag ved og åbne de nye ting der er kommet idag, nu skal jeg hente hende... hvem må jeg sige det er ??
Peter, hendes ven !! det er egentlig en råd jeg vil have fra " hende " selv om noget her !!
ok.

Hej Peter, hvad loaver du her ?!! jeg arbejder, det er ikke så godt du kommer her og snakker !??
Hej Eva, jeg er ikke kommet her for at snakke, men vil have noget herfra mat-as, jeg har så en frygtelig hovedpine !! har i noget i søSælger !! her !!!??

Ha ha ha, Peter, du lærer aldrig den med kaffen "hvaed" !! )hvad), jo her har vi noget the bleblablableblablableble et-cetera (etc.)
Eva Evaaa Evaa, stop stop stop, jeg tager bare denne her, og prøver med denne (Phyy).
Ja ellers kan du jo gå over til din læge...ves øhmmm hvis det ikke virker..
Tak tak Eva og ha-v en gåod dau...:-)
:-) hej Peter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar