BBC News - World............

lørdag den 31. december 2011

Du " Cash " he he he, jeg har givet dig en ny " Pet name" , du ville engang gerne indlægges fodi du havde konstant hovedpine ikk ??

hm jooo, men det er lang tid siden, et par år.... :-I


nå okey, mig istedet for ringede de på døren og sagde " Jeg havde hovedpine " og skulle undersøges..hmmm


What- Eva : nå dadadadadada, det er jo ikke sådan med DISSE " cloud systemer "...hmmm


Casper : Peter du har væl ikke sagt at du har " grå STÆR " eller " A:I:D:S " !!! Øjenlægen gider jeg ikke have foran min dør med en laser måler til øjnene !!!


Eva : nå det havde du da ikke sagt til mig at øjenlægen har været hos dig, jeg troede det var fordi at du røg joint eller hash.


Egentlig var det fordi at der stod en mand og pissede på sin bil-dør, derfor ringede jeg til øjenlægen Casper, undskyld...


Casper : nej DEN må jeg høre 8-P, en mand der stod og pissede PÅ SIN BIL-DØR ??!!! 8-O fortæl førtel...


Ja jeg så den på " TUBE !" en politi-mand stod midt på Vesterbro i København og midt i sit arbejde (tjeneste) og imens kørte cyklisterne bare forbi og lod som ingenting, hm


Eva : hmm han måtte have været ret trængene !!!


Casper : Ja jeg vil ikke gøre det, tænk hvad min doktor vil sige hvis vedkommende var der eller fik det at vide :-O


Peter : det er jeg absolut enig med Casper, jeg kunne liiiige forestille mig hvad DIN LÆGE VIL TÆNKE OG SIGE, LOL


Cash : Peter var det ikke din læge der omringede KAB´s blokke, fordi din nabo ikke havde givet fuglene mad ??


hahahahaha, den fortæller jeg en anden " gang " !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar