BBC News - World............

onsdag den 21. oktober 2015

lige A.-kommet (Roman)

Flyttede til en ny by, jeg havde lastbilen fra Jonas-flyttefirmaet i bagspejlet. Der var hele tr fyldte lastvogne, puha ja, det var for meget, men firmaet betalte ,så det gjaldt om at gøre det så komfor-tablet eller -tabelt som muligt - og den fulgte mig trygt og smukt hele tiden til jeg ankom til den nye Villa, som jeg måtte vælge på vejen da jeg ikke havde nogen mulighed for at se hverken firma eller bolig og afstanden, det ville være simpelt hen en for for stor research.



der var alt i bilen det havde jeg sørget for da jeg købte den så vi snakker om her : 
USB- power
220 v. power
kaffevarmer
(Min videoafspiller med skærm ved fronten...)


extra lys forneden ved fødderne (Man kan aldrig se sine fødder:-)
stoplys i midten af baggruden og til sidst og ikke midst ....prikken over i-et
et led lys under køleren tæt ved vejen der svagt kunne ses .
Ja selvfølgelig alt tilbehør da, 






Ps- denne roman er skrevet sådan at hovedpersonen kan være både en dame eller mand - god læsning 8-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar